У наш час все більше українців виявляють інтерес до послуг клінінгових компаній. Щоправда, і деякий скептицизм з приводу якості послуг, що надаються, все-таки залишається. Тому, виникають питання з приводу вибору найкращого варіанту з усіх пропозицій.
Діючі нормативи
Функціонування всіх клінінгових компаній в Україні регламентують різні нормативні документи і Національні стандарти, а також внутрішні стандарти фірм, розроблені на основі державних нормативів і правил. Щоправда всі ці документи мають загальний характер, без особливої конкретики. Тому, клієнти частіше користуються власними правилами відносин з виконавцями.
Як запобігти непорозумінням
Для того, щоб уникнути неприємних наслідків контактів з несумлінними організаціями, що надають клінінгові послуги, слід:
- укласти офіційний договір, який захищатиме клієнта від недобросовісного виконання робіт, крадіжки цінностей та інших неприємних ситуацій. Якщо від компанії надійшла пропозиція відмовитися без письмової угоди, то від її послуг варто відмовитися;
- вказати в договорі плату за фактом виконання робіт, що знижує ймовірність шахрайства і недбалого ставлення до роботи;
- звертати увагу на зовнішній вигляд і оснащення бригади, що прибула для прибирання. Співробітники солідної компанії, як правило, одягнені в уніформу з фірмовим логотипом і мають професійне обладнання;
- переконатися в тому, що керівництво фірми контролює роботу своїх співробітників. Не рідко роботу клінерів контролює менеджер компанії, який обов’язково просить замовника перевірити результати.
Під час перших сеансів прибирання, замовнику послуг варто самому контролювати процес і оцінювати кваліфікацію виконавців. Якщо результат задовільний, то з компанією можна продовжувати співпрацю. Тим більше, що постійним клієнтам можуть надаватися непогані знижки.