Разом із питанням догляду для бізнесменів актуальним залишається прибирання офісу. Хтось перекладає такі клопоти на плечі співробітників, і складає графік, розподіляючи обов’язки і зміни “чергувань”. А хтось воліє заощадити, і найняти сумлінну прибиральницю. Зазвичай це жінки передпенсійного та пенсійного віку, які живуть десь неподалік від офісу, і не шукають великого заробітку.
Підтримувати лад і чистоту в офісних приміщеннях – життєва необхідність. Адже в кабінетах співробітники та керівництво проводять щонайменше 8 годин. Найбільш клопіткою є генеральне прибирання – наприклад, перед прибуттям ділових партнерів, Новим Роком тощо.
Генеральне прибирання охоплює не тільки протирання пилу і миття підлоги. Це також:
- Миття радіаторів, плінтусів, вікон тощо.
- Вологе прибирання всіх предметів у приміщенні.
- У деяких випадках – хімчистка меблів.
- Вивіз сміття.
- Миття сходів або ганку.
Долучати до цього персонал не варто: навряд чи вони можуть на совість все прибрати, та й за часом вийде переробіток (причому неоплачуваний). А залишатися після роботи навряд чи хтось захоче. Найняти людину зі сторони (ту ж прибиральницю) можна. Але чи впорається пенсіонер з таким завданням? Це великі фізичні навантаження, плюс люди похилого віку можуть просто не мати уявлення про те, які сучасні засоби підходять для миття і очищення.
Оптимальний варіант для проведення генерального прибирання в офісі – найняти професіоналів, звернувшись до нашої компанії. Так, це передбачає певні витрати, проте замовник одержує безліч переваг:
- Заощадження сил і часу. Бригада впорається набагато швидше, ніж одна прибиральниця. Вам не доведеться зупиняти роботу офісу.
- Використання сертифікованих мийних і чистячих засобів, безпечних для здоров’я та інтер’єру.
- Застосування спеціалізованого обладнання, інструментів і підручного інвентарю.
- Гарантія відмінного результату.